16 Feb
2018
16 Feb
'18
4:14 p.m.
Hoi, ik weet ook niet helemaal hoe dit alles werkt. Ik heb Bug vanmiddag het emailadres fijnstofmeters@hack42.nl laten aanmaken. Dat communiceert wat sneller. Wachtwoord is "deeltjes!". Maar ik weet niet of dat echt nodig is. Groet Hans =ObiToo= ------ Origineel bericht ------ Van: "Michiel Lombaers" <mlombaers@gmail.com> Aan: fijnstofmeters-owner@lists.hack42.nl Verzonden: 16-2-2018 15:31:17 Onderwerp: Autorisatie?
Hey Obitoo & co,
Het lijkt erop dat ik ook administrator ben bij de Fijnstofmeters lijst op hack42.nl. Alleen heb ik daar nooit een wachtwoord voor aangemaakt. Heeft een van jullie een centraal ww aangemaakt?
Grtzzz,
Mack